Naše reklamní agentura BARTH - media dostala počátkem roku 2016 zadání od Autocentra BARTH – připravit komunikaci a kampaň na budování nového produktu.

Zadáním bylo naučit v České republice používat nové vozy i zákazníky, kteří neměli 900.000 Kč na nákup nového vozu, ale měli finančně částku 5—8.000 Kč měsíčně na splátku operativního leasingu. V první fázi začalo Autocentrum BARTH nabízet vozy na operativní leasing ve značce Volkswagen a pouze pro živnostníky a podnikatele, tedy firmy. Později se k tomu přidaly i další prodávané značky vozů jako Škoda, Audi, KIA a Peugeot. Současně přibyla i nabídka pro fyzické osoby, tedy nepodnikatele.

Naším úkolem bylo vymyslet, navrhnout, a zrealizovat tuto komunikaci a kampaň tak, aby byla co nejúspěšnější.

Jak jsme to udělali?

Postupně jsme tedy vymysleli název produktu – BARTH Operák – a následně jsme navrhnuli základní logo. Začali jsme vymýšlet komunikaci, kdy se začaly jednotlivé produkty aut (tedy vozy se splátkou) komunikovat.

Po vytvoření návrhů a výrobě motivů na billboardy, bigboardy a city-light vitríny, jsme je realizovali na našich plochách v regionu Pardubického a Královéhradeckého kraje.

Propagace BARTH Operáku

Vytvořili jsme a stále vytváříme také letáky, které v různých formách distribuujeme do schránek domácností a firem v různých lokalitách, roznášíme je po zimních stadionech v Pardubicích a v Hradci Králové, anebo je Autocentrum používá na svých akcích, anebo v provozovnách.

Také jsme vymysleli, zrealizovali a odvysílali, a doposud pravidelně vysíláme kampaně v rádiích, které jsou velmi úspěšné. Vytvářeli jsme každý měsíc nové bannery, které byly používány na webech Autocentra BARTH a dále na některých inzertních serverech.

Bannery pro Seznam

Také jsme vytvořili několik newsletterů a zajistili jsme jejich odeslání na stávající zákazníky emailové databáze Autocentra BARTH.

Newslettery pro BARTH Operák

Polepujeme také desítky vozů, které jsou buď staticky vystavené, anebo různě jezdí a propagují produkt.

Polepy aut pro BARTH Operák

Poptávky zákazníků začaly postupně během pár měsíců růst a Autocentrum BARTH díky tomu postupně začalo prodávat desítky vozů měsíčně a začalo jim to generovat zajímavé zisky. Zákazníci byli zejména z regionu Pardubického a Královéhradeckého kraje.

Pro velký úspěch, během května 2016 vzešel od zákazníka požadavek, že by chtěli začít komunikovat tento produkt na celorepublikové úrovni.
Navíc začalo být v nabídce čím dál více značek a modelů.

Pro Autocentrum BARTH jsme tedy vytvořili na tento produkt kompletně nový interaktivní a poutavý web www.BARTH-OPERAK.cz a začali jsme ho komunikovat na celorepublikové úrovni.

Pro Autocentrum jsme také realizovali velmi úspěšnou kampaň na internetu a sociálních sítích (Facebook apod.):

Některé typy bannerových reklam jsme vytvářeli pro větší efekt i ve formátu GIF, kdy se reklama, resp. sdělení, pohybuje a zaručeně upoutá pozornost.

BARTH Operák

Aby byla kampaň ještě více úspěšná, natočili jsme pro produkt BARTH Operák několik videoklipů v různých délkách a s různým scénářem. Tyto videoklipy komunikujeme na různých sociálních sítích, webech, na internetu, Facebooku a jsou vysílány třeba na hokejových utkáních Extraligy v Pardubicích a v Hradci Králové. Naše videospoty byly také komunikovány na různých akcích – jako festivaly, olympijský park v Pardubicích, a také jsme ho nasadili na internetové vysílaní České televize.

  

Ambasadorem produktu BARTH Operák se poté stal známý moderátor Pavel Cejnar, který i začal sám využívat vozů na BARTH Operák. Sám má obrandovaný vůz a propaguje tento produkt po celé ČR.

Pavel Cejnar u VW na BARTH Operák

Díky této naší reklamní kampani se během 1 roku produkt BARTH Operák a Autocentrum BARTH stal největším prodejcem vozů na operativní leasing v tomto segmentu. A v roce 2016 Autocentrum prodalo přes 1.000 nových vozů zákazníkům. Do Autocentra BARTH chodí díky tomu stovky poptávek po vozech měsíčně. A nyní (počátek roku 2017) měsíčně prodá díky naší reklamní kampani skoro 200 aut měsíčně. S tím samozřejmě rostou i zisky.

Pokud chcete začít komunikovat svou firmu nebo produkt podobným úspěšným způsobem, kontaktujte naše reklamní poradce:

Josef Morkes
Josef Morkes

e-mail: josef.morkes@barth.cz
telefon: 605 221 053

Zdeněk Ceral
Zdeněk Ceral

e-mail: zdenek.ceral@barth.cz
telefon: 603 804 406

Adéla Žatečková
Adéla Žatečková

e-mail: adela.zateckova@barth.cz
telefon: 731 851 912