Reklamka.cz

Komorní filharmonie Pardubice

zig_zag-1.jpg

První kontakt aneb „Ze zákulisí“

V prvopočátku jsme měli od Komorní filharmonie Pardubice možnost zúčastnit se výběrového řízení na tvorbu jejich nového loga. S tím se naši grafici popasovali na výbornou, nicméně v tomto případě se klient nakonec rozhodl pro jiné návrhy. Ano, i takové jsou začátky některých dlouhodobých vztahů.

Nicméně tato skutečnost nám nezabránila v pozdějším navázání spolupráce a v postupné realizaci jiných unikátních projektů.

zig_zag-2.jpg

Jedu na filharmonii aneb polep autobusu vlastní grafikou?

Ve světe venkovních médií patří reklama na vozidlech MHD mezi nejvyhledávanější, a to vzhledem k její velikosti, investici a dosahu. Tato „reklama v pohybu na čtyřech kolech“ je nepřehlédnutelnou a dokáže oslovit široké spektrum lidí.

V rámci spolupráce jsme realizovali polep autobusu, kdy nám hotovou grafiku dodala samotná filharmonie. I když u nás v BARTH Reklamce umíme zařídit polep od A do Z, tedy včetně grafického návrhu, můžete se na nás obrátit i v případě, kdy máte zpracovanou vlastní grafiku. Pokud s námi chcete svoje stávající projekty rozvíjet či posouvat dál, polep autobusu je skvělou příležitostí!

Vzhledem k tomu, že jsme si vytyčili za cíl podpořit brand značky a aktivity filharmonie jako takové, zvolili jsme celopolep. V tomto konkrétním případě jsme si to mohli dovolit s naprostou lehkostí.

Autobus laděný do černobílé variace tak může brázdit pardubické ulice nejen v roce 2023.

zig_zag-3.jpg

Billboardy a citylight vitríny

Stejně jako při polepu MHD, tak i v tomto případě nám Komorní filharmonie Pardubice dodala vlastní podklady. Grafika tedy byla jasná od samého počátku a my jsme se mohli vrhnout na realizaci billboardů i CLV.

Nejprve jsme klientovi navrhli celoroční kampaň a posléze vytipovali vhodné plochy tak, aby korespondovaly s jeho programem plánovaných akcí, které si pro návštěvníky připravil do nového kalendářního roku.

 

Billboardy s pozvánkou na „Pardubické hudební jaro“ jsme umístili na strategická místa podél silnic a u citylight vitrín jsme volili místa pro pěší. Stejně tak jsme zprostředkovali i další grafická zpracování upozorňující veřejnost na nadcházející akce klienta na poli umělecké scény.

Pokud chcete zaujmout na těch správných místech, využití billboardů i CLV je jedinečnou cestou jak upozornit na každou budoucí událost.

Ať už opravdu velký formát v podobě billboardu nebo světelná reklama v podobě CLV, vaše projekty se s námi neztratí!

reference-filharmonie-7
reference-filharmonie-8
reference-filharmonie-3
reference-filharmonie-4
reference-filharmonie-2
reference-filharmonie-5
reference-filharmonie-6
reference-filharmonie-1

Nevíte jak podpořit svůj brand?

Kontaktujte našeho reklamního poradce

Jaroslava Mojžíšová

reklamní poradce

Jaroslava  Mojžíšová
Zásady ochrany osobních údajů
Nezbytné
Funkční
Analytické
Výkonové
Reklamní
Ostatní
Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie k vylepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou podle potřeby kategorizovány, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak používáte tento web, abychom ukládali preference uživatelů a poskytovali jim obsah a reklamy, které jsou pro vás relevantní. Tyto cookies budou uloženy ve vašem prohlížeči pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení z některých z těchto souborů cookie však může mít vliv na vaše procházení.

Nezbytné

Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem.

Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.

Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.

Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.

Výkonové

Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových indexů výkonu webu, což pomáhá zajistit lepší uživatelský komfort pro návštěvníky.

Reklamní

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.

Ostatní

Jiné nezařazené soubory cookie jsou ty, které jsou analyzovány a dosud nebyly zařazeny do žádné kategorie.

Powered by CookieYes