Svěřte nám správu PPC kampaní

Platba za kliknutí neboli PPC (pay per click) patří mezi nástroje internetové reklamy. Výhodou tohoto systému je, že neplatíte za zobrazení reklamy, ale platíte až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Díky moderním nástrojům Google Ads (dříve AdWords), Seznam Sklik, Facebook Ads, LinkedIn ads pro vás můžeme tvořit a spravovat online reklamní kampaně.
Zviditelnit vás můžeme jak pomocí textových inzerátů, tak za pomoci bannerů (které sami tvoříme v grafickém studiu) a videí. Kampeně cílíme na relevantní publikum, tedy na lidi, u kterých je největší šance, že u vás provedou konverzi (např. odeslání poptávkového formuláře nebo objednávky). Nastavujeme také remarketing – cílení reklamy na návštěvníky, kteří už jednou navštívili váš web/e-shop nebo na ty, kteří opustili nákupní košík a ještě nedokončili objednávku.
Samozřejmostí je zasílání podrobných reportů z marketingových kampaní každý měsíc.

Google AdsSeznam SklikFacebook AdsLinkedIn Ads

A jak je to s cenou?

V každém nástroji platíte pouze v případě, když na vaši reklamu někdo klikne, zhlédne vaše video na YouTube nebo vám zavolá. Denní nebo měsíční rozpočet závisí jen na vás. Některé velké e-shopy investují několik desítek tisíc korun měsíčně, zatímco malým webům s jednou službou stačí pár tisíc korun za měsíc.
S propagací svých služeb nebo výrobků můžete začít nebo přestat kdykoli chcete. Velkou výhodou oproti off-line marketingu je to, že s tím nejsou spojeny žádné závazky. Své kampaně totiž můžete kdykoliv pozastavit, ukončit nebo upravit, a to bez dalších poplatků.

Nevíte jaký rozpočet by byl pro vás ideální? Zavolejte nám a my vám poradíme. Cena za proklik (CPC) se vždy odvíjí dle konkurence na trhu. Například za velmi konkurenční klíčové slovo "ubytování pardubice" můžete v průměru platit až 35 Kč za jeden proklik a oproti tomu například za méně konkurenční klíčové slovo "masáže pardubice" můžete platit v průměru pouze 6 Kč za jeden proklik. Tyto ceny jsou pouze orientační, protože konkurence se v PPC systémech mění každým dnem.

Kupón v hodnotě 1000 Kč pro nové zákazníky

Pokud si chcete PPC reklamu pouze vyzkoušet a zjistit, co vám může přinést, tak vám v rámci podpory a rozjezdu vašich marketingových aktivit pomůžeme získat poukaz na 1 000 Kč kreditu v nejrozšířenějším reklamním nástroji Google Ads
Kupón lze uplatnit pouze na nově vytvořené účty a aby vznikl nárok na darovaný kredit, tak musíte během 30 dnů od zadání slevového kupónu utratit minimálně 250 Kč za reklamu.

Vyberte si kampaň nebo si od nás nechte poradit

Vyhledávací kampaň

Tato kampaň cílí na lidi, kteří už většinou vědí co hledají a do vyhledávače zadávají konkrétní klíčová slova. Vaše reklamy se mohou zobrazit nad i pod neplacenými výsledky vyhledávání a poznáte je podle štítku s nápisem "Reklama". Současně se reklama může zobrazit i v Partnerských webech jednotlivých vyhledávačů.

Search ReklamkaSeznam Search Reklamka

 

Bannerová kampaň

Pomocí rozsáhlých obsahových sítí jednotlivých PPC systémů je možné zasáhnout širokou škálu uživatelů, kteří o vás nikdy neslyšeli. Pokud uvádíte novou službu nebo produkt na trh, tak bannerová kampaň je pro vás tou ideální volbou. Reklama se může zobrazit na webových stránkách, YouTube nebo v mobilních aplikacích.
V případě, že chcete oslovit návštěvníky, kteří již navštívili váš web/e-shop nebo opustili nákupní košík, tak pro vás vytvoříme remarketingové kampaně. Ty budou zákazníkovi službu nebo produkt stále připomínat a je tak větší šance, že dokončí nákup na vašem webu nebo e-shopu.
Výhodou reklamy v obsahové síti je možnost si vybrat, kde se vaše reklama zobrazí. Cílení může být na základě klíčových slov, tématického zaměření webu, konkrétních URL adres webu nebo můžete reklamu zobrazit podle zájmů a chování uživatelů na internetu.

Bannery Operák

 

Produktová kampaň

Produktové kampaně (PLA) jsou vysoce konverzním kanálem a fungují pouze pro e-shopy. Spolu se zbožovými srovnávači nabízí efektivní možnost, jak získat e-shopu nové objednávky za co možná nejnižší náklady. Jednotlivé reklamy se zobrazují automaticky na stránce vyhledávače v podobě fotky, popisu a ceny produktu.
Na základě produktových inzerátů lze vytvořit i dynamický remarketing (DRTG), který zobrazuje návštěvníkům vašeho e-shopu zboží, které si u vás již prohlíželi. Když si například někdo prohlížel 4 typy lednic, tak to systém sám rozpozná a zobrazí danému uživateli bannerovou reklamu, která bude obsahovat dané typy lednic. 

PLA AdsPLA Sklik

 

Video kampaň

Videoreklama je moderní a převratný způsob propagace, jak oslovit nové zákazníky na trhu. Reklama se může zobrazit na YouTube a na webech či v aplikacích jednotlivých partnerů pro video. Výhodou tohoto typu kampaně je, že si můžete vybrat cenovou strategii. Můžete platit buď za zobrazení každé reklamy nebo můžete platit za to, když divák zhlédne 30 sekund videa nebo ho zhlédne celé, pokud je kratší než 30 sekund.

 

 

Chcete se na internetu posunout vpřed? Kontaktujte naše online specialisty:

Ondřej Jón
Ondřej Jón

e-mail: ondrej.jon@barth.cz
telefon: 770 180 653

Pavel Formánek
Pavel Formánek

e-mail: pavel.formanek@barth.cz
telefon: 775 742 161

Adam Burkoň
Adam Burkoň

e-mail: adam.burkon@barth.cz
telefon: 774 092 292

Lukáš Argay
Lukáš Argay

e-mail: lukas.argay@barth.cz
telefon: 777 709 203

Pro více informací nás kontaktujte, poradíme vám: