Jak vznikají kreativní koncepty

Nápady a tvořivost jsou očekávány od každého. V našem případě jde o náš denní chléb. Svět kreativity nás baví, rádi si hrajeme a vymýšlíme. Před každým řešením návrhu je potřeba si říci, koho chcete oslovit, na co má být kladen důraz v dané kampani a další otázky, které jsou potřeba dát do základní idey a tímto vznikne přesné zadání pro náš kreativní tým. Kreativu vymýšlíme v týmu při našich brainstormingách, kde na základě vaší ideí, vymyslíme kreativní nápad, který zaujme vašeho zákazníka a to s péčí na dodržování CI manuálu vašeho produktu či značky. Výsledkem má být úžasná kreativa, která vašim zákazníkům přinese tížený efekt.

 Infografika kreativa

Naše reference

C. Bechstein

 Otevření nového showroomu v Praze

Bechstein je světový výrobce klavírů a pianin. V České republice otevřel svou druhý showroom v Praze, Kateřinské ulici. První provozovnu má od již roku 1993 v Hradci Králové.

Klient od nás požadoval, abychom vymysleli marketingový mix pro otevření nového showroomu v v Praze. Nejdříve brainstorming, poté jsme začali pracovat na kreativních nápadech, kde jsme se striktně museli držet CI manuálu klienta. A výsledek byl úžasný a zákazník byl velmi spokojen. Marketinový mix obsahovat inzerci v časopisech, realizovali jsme nový web, pozvánky na slavnostní otevření a k tomu samozřejmě outdoor (billboardy, reklamu v metrech, na vozech MHD).

C. Bechstein reference


Teleflex

Budování značky a personální kampaň

Teleflex je globálním poskytovatelem zdravotnických technologií určených ke zlepšení zdraví a kvality života lidí a má provozovny v Hradci Králové a ve Ždáru nad Sázavou. S tímto klientem dlouhodobě spolupracujeme a jsme pyšní, že můžeme celosvětového výrobce zdravotních technologií realizovat naše služby a pomoci mu tak získávat nové personální zdroje. Společnosti Teleflex jsme připravili koncepci, že nejdříve uděláme brandovou kampaň, aby všichni občané Hradce Králové a okolí věděly, kdo je Teleflex a co dělá a poté uděláme personální náborovou kampaň. Stanovili jsme si cíle udělat velké povědomí o této značce a získal velmi dobré renomé, což se nám společně s klientem podařilo. Poté jsme připravili mediální a marketingový mix a spustili náborovou personální kampaň, která měla přitáhnout nové zaměstnance. A po zhodnocení celé kampaně jsme my i klient byl velmi spokojený.

Web Teleflex Hradec Králové

Teleflex reference


Madami

Logo, obalová grafika, POS

Madami je česká rodinná společnost, která vznikla v roce 1995 a stále rozvíjí své portfolio kvalitních nápojů a potravin. Začínali jsme návrhem na reklamu MHD pro jejich provozovnu Kouzelný koš v Pardubicích, která prodává dárkové koše. Dnes pro tohoto klienta vytváříme mnoho kreativních návrhů na loga nových produktů či obalovou grafiku nebo POS materiály, které zahrnují stojánky, krabice na balení produktů. Náš tým, který se zákazníkem komunikuje, si nemůže spolupráci vynachválit. Jedná se o úžasného zákazníka, který stále inovuje své portfolio, díky kterému roste on i naše spolupráce. Jsme pyšní, že máme tohoto zákazníka u nás na agentuře.

Madami reference


 

Máte zájem o kreativní řešení? Kontaktujte naše reklamní poradce:

Jaroslava Mojžíšová
Jaroslava Mojžíšová

e-mail: jaroslava.mojzisova@barth.cz
telefon: 778 454 435

Zdeněk Ceral
Zdeněk Ceral

e-mail: zdenek.ceral@barth.cz
telefon: 603 804 406

Adam Burkoň
Adam Burkoň

e-mail: adam.burkon@barth.cz
telefon: 774 092 292

Lukáš Argay
Lukáš Argay

e-mail: lukas.argay@barth.cz
telefon: 777 709 203

Jakub Vágner
Jakub Vágner;

e-mail: jakub.vagner@barth.cz
telefon: 770 180 619

Pro více informací nás kontaktujte, poradíme vám: