S příchodem internetu se náš život mění. Většinu věcí dnes dokážeme z pohodlí domova v online světě pomocí pár kliknutí. Online reklama má své výhody. Stojí nás v podstatě pár korun a je snadno měřitelná a počitatelná. Snadno se dozvíte, jací lidé na vaši reklamu klikají a dost možná i to, co měli dnes k obědu. Nicméně my vám ukážeme, že i venkovní reklama si stále najde své uplatnění ve vašem marketingovém plánu. A proč byste s ní, při jeho tvorbě, rozhodně měli počítat.

Kdy uvažovat o venkovní reklamě:

  • Když vím, co chci říct. Máte nějakou akci, kterou chcete dostat mezi lidi? Ideálním prostředkem je v tomto případě billboard. Lidé rádi nakupují v akcích. Třeba je překvapíte právě při cestě na nákup a zajistíte tak, že zahnou rovnou k vám.
  • Pořádáte akci nebo nějaký kulturní zážitek? Dejte jim o tom vědět dopředu. Díky tomu na termín nezapomenou a budou ho mít na očích každý den při cestě do práce i z práce.
  • Chcete prostě jenom dát vědět, že existujete? Vytvořte zapamatovatelnou grafiku a je to. Není to složité, viďte?
  • Chcete si vytvořit prestiž. Firmy, které mají viditelnou reklamu, jsou lidmi daleko více hodnoceny pozitivně než společnosti bez reklam.

Kdy venkovní reklamu

Výhody venkovní reklamy:

  • Největší předností je její velikost. Reklamní ploch a o velikost 2,4 x 5,1 metru? Kde jinde než na billboardu, byste hledali takhle velikou možnost nechat se vyřádit grafika.
  • Umístění. Chcete cílit na řidiče? Na maminky s kočárky nebo na obyvatelé sídliště? Výběr vhodné plochy vás k vaší cílové skupině přiblíží. Pak se vracíme k práci grafika, jehož hlavním cílem by mělo být ZAUJMOUT.
  • Zapamatovatelnost. To, co vidíte opakovaně si vaše hlava prostě pamatuje. I v případě, kdy myslíte na něco jiného nebo si myslíte, že reklamu nevnímáte. Právě naopak. V tuhle chvíli se stává součástí vašeho podvědomí a už se vezete :-)
  • GRAFIKA!!! A jsme u toho nejzásadnějšího. Právě díky poutavé a originální grafice vás uvidí opravdu každý. I ten, kdo tvrdí, že se na billboardy nekouká a že ho to nezajímá. Myslíte si, že by někdo přehlédl třeba modrý ananas nebo zamilované přání k narozeninám? Kde jinde máte tolik prostoru k tomu, vytvořit něco opravdu unikátního a podtrhnout tak všechny body zmíněné výše? No přeci právě na billboardu. Mrněte na některé české i zahraniční billboardové kampaně, které považujeme opravdu za povedené. Inspirujte se.

Venkovní reklama inspirace

Při vytváření venkovní reklamy platí stejná pravidla, jako při vytváření jakékoli jiné. Vždy musíte vědět, koho chcete reklamou zaujmout a co chcete reklamou říct. Pak už je to jenom na tom, jak se vám povede tento záměr přenést do grafické podoby. Náš tým kreativních grafiků je lačný po takových zakázkách. Máme rádi všechno, co je jiné a když se zákazníci nebojí popojít o kousek dál.

Pro více informací kontaktujte našeho specialistu na venkovní reklamu:

Zdeněk Ceral
Zdeněk Ceral

e-mail: zdenek.ceral@barth.cz
telefon: 603 804 406