Polepíme i váš stadion

Sport a reklama k sobě neodmyslitelně patří. Kluby by měli velké problémy s financováním, pokud by nefungovala, zvlášť v těch nejvyšších soutěžích. Diváci si na ni již také zvykli a pro společnosti je to dobrá příležitost k tomu, aby byli více vidět.

V současné době se kluby snaží do reklamy více mluvit, aby při hře diváka nerušila, ale zároveň splnila očekávání společností. Nejčastěji se s ní setkáváme při fotbalovém nebo hokejovém utkání.

Jakmile se klub domluví na té správné formě, přicházíme na řadu my a naše práce. Ta začíná u grafického oddělení, kde se všechna data musí zkontrolovat a připravit k výrobě. Vše konzultuje náš tým specialistů z výroby spolu s grafickým oddělením. Vedoucí výrobního oddělení poté rozhoduje, které materiály se budou používat vzhledem k umístění reklamy. Všechny byly potřeba otestovat, aby vydržely po celou sezónu nepříznivé podmínky chladu nebo větru.

Reklama na stadionu může existovat v následujících podobách.

  • Reklama na ledové ploše – dle konkrétního zadání hokejového klubu, profesionálními technologiemi instalujeme loga partnerů do ledové plochy, vč. možnosti označení herní plochy (čáry, brankoviště, buly).
  • Reklama na mantinelech – pro instalaci log partnerů na plochu mantinelů na celou sezonu využíváme instalace bannerů, či papíru pod svrchní krycí plexi. Pro krátkodobé značení (např. zápasy CHL či memoriál Zbyňka Kusého) instalujeme loga pomocí samolepících fólií přímo na krycí plexi mantinelů. Po odstranění polepy nezanechávají na plexi stopy po lepidle.
  • Reklama na plexisklech – zde se využívá pouze samolepící fólie. Reklama musí být decentní a nepůsobit rušivým dojmem. Proto se využívá bílá barva té nejlepší samolepící fólie, aby také vydržela nástrahy chladu.
  • Další polepy na stadionech – všimli jste si někdy v televizi, když dávají hráči a trenéři rozhovory? Stojí před tzv. stěnou partnerů. I v této situaci je potřeba partnery zviditelnit. Nebo když jdete po schodech? I tam se můžete setkat s polepy partnerů. Jedná se o netradiční formu reklamy, která návštěvníky neruší a grafik může popustit uzdu své kreativě. A co taková hokejová rolba? Ideální pro označení logem či vytvořením celopolepu.    
  • Branding lóží pro partnery – lóže neboli skybox, partybox a podobné označení. Jedná se o soukromou místnost odkud mohou partneři a jejich hosté sledovat utkání. I tam musí být poznat, jaká společnost jej obývá. Zde můžeme vytvořit polepy skel, 3D písmo na zeď, obrazy nebo křesla, gauče a židle s logy. Umíme dodat i skleničky, hrníčky a talířky s logem. Vše po schůzce s klientem.
  • Reklama za brankou – tato forma reklamy je typická pro fotbalové zápasy. Našich zkušeností využila třeba společnost UNIPAP, která podporuje lokální fotbalový klub a jejich hřiště zdobí mesh bannery za fotbalovou brankou.

HC Dynamo Pardubice

Od roku 2015 zajišťujeme kompletní branding hokejové arény HC Pardubice. Při spolupráci s HC Dynamo využíváme většinu služeb, které našim klientům nabízíme. Od přípravy grafických podkladů v našem grafickém studiu, přes velkoformátové tisky, instalace polepů a bannerů, až po umístění reklam do ledové plochy. V neposlední řadě zajišťujeme pro pardubický hokejový klub i některé reklamní předměty do fanshopu. S využitím našich billboardových a city-lightových ploch HC Dynamo komunikuje se svými fanoušky.

 HC Pardubice

 

HC Škoda Plzeň

V letošní sezóně 2019/20 jsme začali spolupracovat souběžně s HC Plzeň, kde využíváme všech našich zkušeností s brandingem pardubické hokejové haly.

V Plzeňské LOGSPEED CZ Aréně jsme v krátkém časovém úseku brandovali halu hned nadvakrát. Během jednoho měsíce se v Plzni odehrálo několik zápasů Ligy mistrů a po jejím skončení bylo třeba halu připravit na Extraligu.

HC Plzeň

 

 

 

TJ Sokol Chvojenec

Společnost UNIPAP, specialista na obalové materiály, se rozhodla podporovat sportovní utkání fotbalového týmu v Chvojenci. Naším společným úkolem bylo vymyslet reklamu, která nebude rušit, ale zároveň všem řekne, co je potřeba.

Po konzultaci s výrobním oddělením, jsme na velikou plochu za bránou použili tzv. mesh banner, což je speciální síťovina, která odolá povětrnostním podmínkám. Vzhledem ke své velikosti jsme museli zajistit 100% bezpečí pro fanoušky i hráče na hřišti. Naši technici pečlivým způsobem reklamu připevnili a ujistili se, že vše perfektně drží.

Na boční zábradlí u hřiště jsme volili klasický PVC banner.

Věříme, že tato ojedinělá reklama přivede více fotbalových fanoušků, tak i nové zákazníky pro společnost UNIPAP.

TJ Sokol Chvojenec

 


 Pro více informací kontaktujte naše reklamní poradce:

Josef Morkes
Josef Morkes

e-mail: josef.morkes@barth.cz
telefon: 605 221 053

Zdeněk Ceral
Zdeněk Ceral

e-mail: zdenek.ceral@barth.cz
telefon: 603 804 406

Pro více informací nás kontaktujte, poradíme vám: